Blowing Bubbles – Hawaii

We have explored Maui many times but we usually visit next-door town – Kihei – 20 minute car drive from the hotel (we were there yesterday for dinner). Car rental is definitely a great choice, and small cars are available for affordable price, but if you do not want to rent one, our hotel for example offers bicycle rental (hotel guests for free). Our hotel and side hotels are located in very beautiful area with a bike path so bike trip would be certainly an excellent idea. I know I am advertising it a lot, but to be honest, I never rented one! But other hotel guests always look so joyful, so I am sure it’s lovely. But yes yes, I will surely rent one and finally take photos with my headband GoPro!

But for now, I am posting afternoon photos with my favorite swimsuit I have ever bought in Victoria’s Secret. I also took the same design – similar to tie-dyed – beach wear. I am not a big fan of one-piece suit, even though they seem to be rising in popularity. They seem to be impractical, mainly with strong sun as you get imbalanced tan lines quickly, however these really caught my attention. I should start thinking of my tomorrows look so I even out my tan – brown legs and pale belly:) Anyways, good night/day/morning – lets be international!

Maui jsme si už mockrát projeli a nejčastěji jezdíme autem do vedlejšího městečka, Kihei, asi 20 minut od našeho hotelu. Včera jsme si tam zajeli na večeři do Šílená Pizzerie, takže není divu, že nám přinesli snad největší pizzu na světě! Margaritu tady teda neznají, protože když jsem o ni poprosila, servírka chtěla vidět občanku…soudila že chci koktejl. Po večeři jsme se prošli po městečku, zajeli do supermarketu pro malé občerstvení a pak zpátky na hotel. Půjčení auta je určitě výborná věc, a malé autíčko ani moc nestojí, ale pokud si auto půjčovat nechcete, náš hotel má například půjčovnu kol, a pro hotelové hosty dokonce zdarma. Náš hotel, a vedlejší hotely se nacházejí v krásné oblasti s cyklistickou cestičkou takže takový výlet by byl jistě vynikající. Už bychom si je taky mohli půjčit, když to tady tak značně propaguju! Mohla bych konečně fotit s GoPro na hlavě, když už jsem si tu GoPro čelenku přivezla:)

Ale prozatím vám ukážu fotky z dnešního plážového odpoledne. Na dnešní slunečný den jsem si vzala moje nejkrásnější plavky, co jsem si kdy koupila ve Victoria‘s Secret. A k tomu stejně designový žíhaný a jakoby batikovaný plážový obleček. Jednodílné plavky nejsou zrovna moje nejoblíbenější, i když mi připadá, že jsou čím dál víc v módě. Připadají mi dost nepraktické hlavně při silném slunci, kvůli rychlému a nevyrovnanému opálení, ale tyhle mi fakt padly do oka! Už se musím pomalu rozmýšlet nad zítřejším kouskem, ať teď kvůli dnešku nemám bílo hnědé fleky…Tak snad zase zítra s novým článkem, a dobrou noc/den/ráno:)

2 thoughts on “Blowing Bubbles – Hawaii

1. Very excited,, I will be waiting a GoPro round…. So,, I wish you a beautiful life, such as the beauty of your soul and face …. god bless you always my dear friend